Sunday 14 September 2014

HUJUNG MINGGU TIBA LAGI

assalamualaikum wbt..

Bismillahirrohmaanirrohiim.....

apa cer kalian semua hujung2 minggu nih?

pergi jalan-jalan ke mana? bestlah boleh pergi jalan dengan family or friends..
huhu.. saya? tak jalan mana pun, Harini qadha tidur kat kolej., kikiki
maklumlah kelmarin gi jalan dari pagi hingga ke malam,. letih sioottt !!!
first time keluar dengan kawan-kawan semenjak masuk usim nih. pi mana???

Taraaa...We alls pergi The Mines.. Wuuhuuuu!! dah macam unta masuk kampung dah tengok diri aku nih, maklumlah tak pernah pergi sebelum ni. Apa yang best eh dekat The Mines? ok, for me the mines ni sama ja macam mall yang lain, yg specialnya kami naik bot masa nak masuk dalam the mall, ada tasik kat bawah tuh.. 
ok, tengok lah gambar yang sempat aku snap kelmarin..




   Tambang naik bot ni just RM2 per only. Agak enjoy sebab sambil kita nikmati tasik buatan ni,kita boleh tengok orang bagi makanan kat ikan keli dan ikan-ikan yang ada dalam tasik tu. Dalam masa yang sama,kita boleh enjoy tengok swan-swan yang cantik bermain-main di tasik. Subhanallah, tenang ja..


Lagi apa lagi saya nak cer ye? Hah..for your information, saya and the geng, naik dari Batang Benar ke serdang,dan dari serdang ke Nilai. Yang paling tak tahannya, masa pergi tuh, saya n the geng berdiri kot, hampir sejam dalam train. huhu,sedih,tapi apakan daya, kami tiada rezqi, masa balik pulak, alhamdulillah dari serdang ke kajang aku masih berdiri, tapi dari kajang ke Nilai aku dapat duduk. Syukur,walaupun letih, tapi alhamdulillah selamat sampai ke hostel dengan prebet sapu senior usim. 

Urm,nanti saya sambung cer ye. 
Daaaa..
Jaga diri, jaga iman, jaga amal ye sahabat-sahabat..

ASSALAMUALAIKUM WBT...


























No comments:

Post a Comment