Friday 19 December 2014

Debaran Kian Terasa

Bismillahirrohmaanirrohim..

assalamualaikum wbt ^_^

Alhamdulillah, masih berkesempatan untuk berkongsi dengan korang di sini.
mesti ramai tengah bercuti sekarang kan? takpun sedang goyang kaki di rumah.. wahh, bestnyaa!!
itu antara nikmat yang tak semua orang rasai sekarang tau.So, wajib untuk kita bersyukur kepada Allah SWT kerana memilih kita untuk terima nikmat itu.

Sebenarnya, bukanlah nak ajar erti syukur di sini, tapi hanya ingatkan diri kita yang sering lupa untuk bersyukur walhal kita semua dah sedia tahu tentang itu., malah,lebih lagi kan?.(thumbs up untuk kita)
Apa la yang berdebar ni Kyrah? Hurm,, nak final exam kot...sapa tak berdebar weh ??? It means dah hampir satu sem aku belajar di sini. Masa yang cepat ka aku yang tak sedar ? (no komen..hahaha)

Bila cakap nak final exam ni, ramai akan tanya tentang persediaan kan.. sudah khatam buku habis dah ka? alatan-alatan nak exam dah ada ka? lemahnyaaa aku kalau bab exam. maklumlah jenis suka 'study last minute' memang aku la tuh. Doakan aku berjaya seperti sahabat yang lain.
Syukur sangat bila dapat belajar sini, dapat pulak kawan-kawan yang 'krekkk' mcm aku, so takda la bosan dan takda la aku kesepian di sini. minggu depan study week, so memang kenalah balik..[wahhh,tak sabarnyaaaa]Ramai kawan aku tak balik.. maybe sebab nak study kat sini ja, tak perlu usung buku ke sana ke mari, kalau balik rumah pun,nanti susah nak fokus la apa laa[blablablablaaaaaa].. aku pun taktau, tapi aku oke ja, mungkin sebab umah aku takda budak kecik kot. so, tak serabut kepala [maybe laaa]

tapi, bagi aku bila aku dok sini macam stress ja, bila blik umah, tengok muka mak, dapat pulak main dengan anak-anak aku [kucing aku daaa].. memang boleh hilang stress aku., moga dipermudahkan segalanya.

Disebabkan minggu ni last belajar untuk sem 1, so agak layu dan sedih harini. Maklumlah, nak berpisah dengan lecturer,kawan-kawan,tapi apapun semua sudah beri yang terbaik sepanjang sem ni..
TAHNIAH uollsss..minta halalkan ilmu yang diberi yaa~

oke, setakat ni je laa..mata pun sudah inginkan rehat,


Puteri-Puteri BBA2




Goodluck semua

No comments:

Post a Comment